چگونه به پایین آوردن فشار خون در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و دیابت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

فشار خون بالا، فشار خون بالا نیز نامیده می شود، یکی از دلایل اصلی برای نارسایی کلیه و دیابت است، علاوه بر این، نفروپاتی دیابتی نیز می تواند فشار خون بالا می تواند به بدتر شدن شرایط در بیماران یا حتی مرگ به شتاب شود. بنابراین، کنترل فشار خون در یک محدوده امن برای درمان این بیماری ضروری است. بنابراین، چگونه برای کاهش فشار خون بالا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و دیابت؟

به طور معمول، فشار خون است با حفظ کلیه ها تعادل تنظیم می شود. بنابراین، برای بیماران مبتلا به آسیب کلیوی، که آسان به تجربه فشار خون بالا. به این معنا که، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و دیابت، عامل اصلی فشار خون بالا که کلیه ها آسیب دیده است. بنابراین، داروهای ضد فشار خون می تواند فشار خون بالا از ریشه پایین تر نیست. در اینجا، ما به شما یک درمان طبیعی است.

از طریق ترکیبی از درمان های طبیعی و ضد فشار خون، می تواند فشار خون بالا در بیماران با نارسایی کلیوی و دیابت از ریشه کاهش می دهد. طب میکرو چینی Osmotherapy ایجاد می شود برای درمان بیماری های کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. از آنجا که همه مواد مخدر از این درمان گیاهان طبیعی و با توجه به شرایط بیمار انتخاب می شوند، بیماران دارای عوارض جانبی ندارد. چه بیشتر، این درمان یک درمان سرپایی، که ممکن است درد در بیماران ایجاد نمی کند، و مناسب برای بیماران در همه سنین است. بنابراین، آن را انتخاب خوبی برای شما می باشد.

علاوه بر این، فشار خون بالا نیز می تواند توسط عوامل بسیاری از جمله احساسات، استرس، حرکت و غیره را تحت تاثیر قرار می شود. بنابراین، شما همچنین نیاز به کنترل احساسات خود را و از بین بردن فشار هم که ورزش نیز باید محدود شود. علاوه بر این، رژیم غذایی نیز نقش مهمی در کاهش فشار خون بالا نقش دارد. بنابراین، شما نیاز به کنترل مصرف خود را از نمک و چربی در رژیم غذایی ویتامین ها و پروتئین کافی نیز خوب است را برای شما به پایین آوردن فشار خون.

در نتیجه، درمان طبیعی، رژیم غذایی مناسب، خلق و خوی خوب و یک روش زندگی سالم می تواند فشار خون بالا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و دیابت را کاهش دهد. اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این بیماری و درمان، ما از شما دعوت به ارسال سوالات به بیماری enfermedad-renal@hotmail.com، و ما در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.

http://enfermedad-renal.com/la-nefropatia-diabetico/1561.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، نارسایی کلیوی و دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: